پس از ایجاد فاکتور جهت تمدید خرید و …. یک کد 4 تا 10 رقمی به شما ارائه خواهد شد.چنانچه دسترسی به این کد(شماره پرداخت)ندارید میتوانید با ارسال تیکت آنرا دریافت کنید.
پس از در دسترس داشتن کد آنرا در کادر بالا و سپس دکمه “بررسی شماره فاکتور” را بفشارید.
وضعیت فاکتور شما به شما اعلام خواهد شد.
اگر پیغامی حاوی “دریافت نشد” یا “پیدا نشد” دریافت کرده اید:
- کارکتر های اضافی را در حین تایپ ایجاد کرده اید
- شماره فاکتور شما وجود ندارد
- شماره فاکتور اشتباه است
- فاکتور به دلایلی از دسترس خارج شده
- فاکتور بصورا کامل به کیسری دلایل حذف شده.
و چنانچه پیغامی حاوی “تایید” یا “تایید شده توسط واحد مالی” یا “1” به معنای اینکه فاکتور شما در وضعیت مذکور قرار دارد.
همچنین پیغام “0” به معنای نابودی یا ناموجودی فاکتور نیز میباشد.
تبصره:بعلت پرداخت وجه های فاکتور از طریق کارت به کارت به حساب یا کارت ما وضعیت و شماره فاکتور ها صرفا با تاییده واحد مالی تغییر خواهد شد.
_____________________
اگر به هر دلایلی از وضعیت فاکتور خود اطمینان ندارید از طریق تیکت به بخش مالی اقدام کرده یا از طریق تماس با ما با ما در ارتباط باشید